آخرین و جدید ترین مطالب از دنیای کریپتوکارنسی, تکنولوژی و اقتصاد

۶۱ مطلب توسط «-» ثبت شده است

درگاه پرداخت آنلاین مجازی, شروع کسب درآمد از اینترنت IDPAY

درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی خودتان را داشته باشید!


راحت ترین راه برای دریافت پول


با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کنید

حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید

و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا

آیدی پی خود را به دیگران بدهید و به راحتی از دوستانتان پول دریافت کنید.

پرداخت آنلاین و دریافت وجه بصورت آنی در حساب آیدی پی شما!

آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است.

بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای شرکت ها، نمایندگی های بیمه، صندوق های وام خانگی، مدیران ساختمان، کترینگ ها، فروشندگان کالا و خدمات.

شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد، از این به بعد می توانید برای مشتریان تان یک لینک ارسال نمایید که مشتری با کلیک بر روی آن به صفحه فروشگاه شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

مثلا من در هنگام ثبت نام در سایت IDPay.ir نام کاربری mostafa را برای خودم انتخاب می‌کنم.

حالا من دارای یک درگاه پرداخت شخصی به آدرس IDPay.ir/mostafa و یک فروشگاه الکترونیک به آدرس IDPay.ir/mostafa/shop هستم که هر کسی با وارد شدن به این صفحه می‌تواند هر مبلغ دلخواه را به من پرداخت کند؛ به همین راحتی !!!

21 February 21 ، 15:53 ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سخن سردبیر: ‌بیت کوین "پنجاه هزار دلاری" شد ..! (۵۰۷۳۴ دلار)

به گزارش وبلاگ irhowto.blog.ir امروز طی یک رکورد شکنی بی سابقه, بیت کوین قیمت ۵۰ هزار دلار آمریکا را رد نموده و به نرخ دقیق ۵۰۷۳۴ دلار تا لحظه انتشار این مقاله رسید!

آنچیزی که مشخص و واضح است. اینکه اقدامات ایلان ماسک دوست داشتنی طی هفته ی گذشته در این رکورد  شکنی بی تاثیر نبوده و بلکه علت اصلی آن نیز بوده است! 


این خبر خوش را به همه ی طرفداران ارز های دیجیتال تبریک میگوییم! 🌺


منبع خبر وبلاگ چگونه؟! می باشد و هیچگونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز نمی باشد!
17 February 21 ، 10:59 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

روحانی: توپ در زمین آمریکا است

روحانی: توپ در زمین آمریکا است


دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه در تماس تلفنی آقای"گای پارملین" رئیس جمهور کنفدراسیون سوئیس، اظهارداشت: با تحرک بیشتر کمیته های اقتصادی و مالی که با هدف پیگیری و ارتقاء سطح همکاری اقتصادی دو کشور تشکیل شده است، می توان همکاری های تهران – برن را به مرحله مناسبی ارتقاء داد.

رئیس جمهور گفت: خوشبختانه روابط ایران و سوئیس با ترسیم نقشه راه روابط در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی همانند حمل و نقل، بهداشت، دارو، کشاورزی و علم و فناوری، حتی در شرایط ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا، در وضعیت قابل قبولی قرار داشته است و ما در صدد تسهیل بیش از پیش فعالیت های شرکت های مهمی سوئیسی هستیم که باوجود تحریم، همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه داده اند.

دکتر روحانی همچنین انجام اقدامات لازم جهت فعالیت موثر کانال مالی سوئیس و عملیاتی شدن آن دسته از قرارداد های مشترک که به دلیل سیاست های دولت قبلی آمریکا متوقف شده اند، را ضروری و گامی در راستای بهره گیری از ظرفیت های متقابل خواند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه ...

ادامه مطلب...
16 February 21 ، 22:01 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود نسخه جدید "روبیکا" | Rubika 2.8.2

 برنامه روبیکا (Rubika) خدمات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط این برنامه در بخش سرویس ها قابل دسترسی هستند. یکی از اصلی ترین سرویس های این برنامه مربوط به امکان تماشای فیلم و سریال می‌شود. با مراجعه به بخش دنیای رسانه ها به لیستی از فیلم و سریال های مختلف دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ قادر به جستجو فیلم و سریال مورد نظر خود خواهید بود. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از اینترنت همراه اول و یا ایرانسل می‌توانید با حجم مصرفی رایگان به تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود بپردازید. 

یکی از کاربردی ترین قابلیت های برنامه روبیکا (Rubika) مربوط به ارائه خدمات پرداخت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از طریق این برنامه نسبت به پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته های اینترنتی اقدام نمایید. همچنین استفاده از قابلیت کارت به کارت نیز توسط این اپلیکیشن امکان پذیر است. 

 

جهت دانلود جدیدترین نسخه برنامه روبیکا برای اندروید روی لینک زیر کلیک نمایید: 

دانلود روبیکا ۲.۸.۲

حجم فایل: ۳۸.۴ مگابایت

منبع: وبلاگ irHowTo.Blog.ir

در زیر تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید: 

dowlnoad rubika www.irhowto.blog.irrubika www.irhowto.blog.ir

ادامه مطلب...
16 February 21 ، 21:46 ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود نسخه جدید برنامه "شاد" ۲.۷.۳ آموزش و پرورش

شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است؛ درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی، بیش از 14 میلیون کاربرشاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است؛ درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند. در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن شاد (ویرایش ۲.۷.۳) بطور رایگان از لینک زیر زیر:‌


Shad_2_7_3.apk - 36.5 MB
16 February 21 ، 21:38 ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود سریال های ایرانی بصورت قانونی در وبلاگ http://serialmovies.blogsky.com

قسمت نهم سریال قورباغه با دانلود کاملا رایگان فقط در http://serialmovies.blogsky.com

 

کارگردان: هومن سیدی | ژانر: اجتماعی، جنایی | سال تولید: ۱۳۹۸ | انتشار: بهمن ماه ۱۳۹۹
تعداد قسمت ها: ۱۶ اپیزود | زمان هر قسمت: ۵۳ دقیقه | کیفیت: BluRay
حجم: ۴۳۲ مگابایت | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: علی اسدزاده

خلاصه داستان:
در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از ربودن اسلحهٔ یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری (نوید محمدزاده همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند…

بازیگران:
نوید محمدزاده (نوری)، صابر ابر (رامین فیاضی)، فرشته حسینى (لیلا)، سحر دولتشاهی (فرانک بهرامی)، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف (سروش)، احسان منصوری (بازپرس)، پویا تدین (رامین)، اسماعیل سلطانیان (پدر رامین)، امید محمدزاده (ناصر)، معین شاه چراغی (سعید)، آیلا فیروزی (راحله)، هادی تسلیمی (فرهاد)، سمانه منیری (شهین)، شهروز دل افکار (جواد عزیزی) و هومن سیدی (شمس آبادی)

(دانلود قسمت نهم سریال قورباغه بصورت رایگان از وبلاگ سریال موویز )

Telegram: @serialmovies

در  با عنوان "بادکنک قرمز" آمده است:مهم اینه که یه چیزى وجود داشته باشه که بخاطرش همه ازت فرمان ببرن.همانطور که در این پیش‌نمایش می‌بینیم در قسمت پنجم، شخصیت «فرانک» (با بازی سحر دولتشاهی) به داستان اضافه می‌شود. او احتمالا به رامین (با بازی صابر ابر) برای سردرآوردن از کار نوری (با بازی نوید محمدزاده) کمک خواهد کرد. بالاخره خود هومن سیدی را هم برای اولین‌بار در این قسمت خواهیم دید. سیدی در این سریال نقش شمس‌آبادی را بازی می‌کند.نوید محمدزاده در قورباغه اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، صابر ابر، مهران غفوریان، فرشته حسینی و هومن سیدی از دیگر بازیگران سریال قورباغه هستند.

دانلود کاملا رایگان قسمت نهم سریال قورباغه از لینک زیر: 

https://clicknupload.co/7w617ytavhfd

حجم فایل: ۴۹۷ مگابایت 

16 February 21 ، 19:05 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود اپلیکیشن آپ 4.5.1 | برنامه آسان پرداخت برای اندروید

قابلیت های برنامه Asan Pardakht آپ آسان پرداخت: 

  • داشتن بارکد خوان اختصاصی برای پرداخت از طریق بارکد
  • امکان نمایش تراکنش های قبلی شما
  • امکان دریافت موجودی حساب شما
  • خرید انواع شارژ برای سیم کارت خود
  • پرداخت قبوض
  • کمک مالی به موسسات خیریه
  • دریافت امتیاز رایگان با معرفی به دوستان خود
  • و بسیاری از قابلیت های دیر که میتوانید در اختیار داشته باشید. 

تغییرات نسخه جدید:
  • سامانه چک صیادی؛ از این پس می توانید استعلام وضعیت صادر کننده، ثبت صدور، تایید، دریافت و انتقال چک صبادی را از طریق گزینه سرویس چک صیادی انجام دهید.
  • رفع خطای دسترسی به سرور
  • رفع باگ و بهبود عملکرد

Asan-Pardakht_4.5.1(irhowto.blog.ir) filetype:apk android, download asanpardakht android,آسان پرداخت اندروید apk منبع: http://irhowto.blog.ir

01 February 21 ، 06:43 ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

یک پیش بینی موثق از وضعیت فولاد و سایر فلزات تا ابتدای۱۴۰۰

معاملات در بورس کالا طی هفته اخیر به علت کاهش محسوس قیمت عرضه شمش فولاد، رونق گرفت اما بازار مقاطع طویل فولادی جریانی کاملا متفاوت داشت و حتی افت ۱۳/۵ درصد نرخ عرضه میلگرد فولادی هم نتوانست خریداران را به سمت بازار جلب کند. باوجود اینکه بازار مصرف همچنان در رکود مصرف به سر می برد وهمچنین نبود تقاضای سرمایه ای از بازار محصولات فولادی به علت تعدیل انتظارات تورمی، اما با این وجود تولید محصولات فولادی با هدف صادرات همچنان منفعت اقتصادی دارد.

هفته گذشته، رینگ معاملاتی بورس کالا ۱۳۰ هزار تن شمش فولادی با نرخ پایه ۱۰ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه داشت، قیمت پایه عرضه شمش فولادی در همین هفته نسبت به هفته گذشته ۱۶ درصد کاهش داشت و این افت قابل توجه موجب بازگشت مجدد رونق در معاملات این محصول شد. این روند کاهشی در معاملات بورس کالا از ۳ هفته قبل شروع شده است. این نکته نیز قابل ذکر است که در هفته منتهی به ۳ بهمن ماه، این کاهش بسیار کم بود و به همین علت خریداران شمش فولاد که بیشتر آنها نوردکاران هستند استقبالی از معاملات این رینگ نداشتند و فقط ۶۰۰ تن از این محصول در این بازار معامله شد.

ادامه این پیش بینی را در وبلاگ irhowto مطالعه نمایید!
ادامه مطلب...
01 February 21 ، 06:09 ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فواید کاشت مو به روش جدید را بدانید!

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

این روش کاشت مو، یکی از روش‌های جدید و بسیار مناسب است و از جهات مختلفی می‌توان به مزایای آن نگاه کرد. به عنوان مثال این روش در مقایسه با روش FUT که سال‌های پیش انجام می‌شد، هم از نظر زمان و هم از نظر دوره درمان بهتر عمل می‌کند. روش میکرو گرافت، که در آن گرافت های مو برداشته شده و در محل موردنظر کاشت می‌شوند، نتایجی بسیار طبیعی نیز به همراه دارد.

سرعت بالای این روش نیز یکی دیگر از مزایای آن است. اگر چه شما باید برای کاشت این نوع مو جلسات درمانی مختلفی را انجام بدهید اما هر جلسه 1 تا 2 ساعت طول خواهد کشید. زمان کاشت مو البته بستگی به نظر شما نیز دارد و شما می‌تواند یک دوره طولانی مدت را برای درمان موهای خود استفاده کنید. این روش رشد موها را تا بیشتر از 80 درصد بیشتر خواهد کرد.

ادامه مطلب...
30 January 21 ، 18:00 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

توقف نوسانات قیمت آهن و دلایل آن

به نقل از منابع معتبر, طی هفته ی گذشته، آن طور که پیش بینی ها صورت گرفته بود، با اینکه قیمت محصولات صادراتی منطقه در گزارشات نشریه Metal بولتن با کاهشی بود اما خبری از کاهش دیگر عوامل تاثیر گذار بر بازار مانند نرخ دلار نبود و عدم نبود تقاضا سبب تداوم رکود و حتی افت نسبی نرخ مقاطع طویل فولادی در بازار آزاد شد و اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که رکود کنونی حاکم بر بازار فولاد کشور تا چه زمانی ادامه دارد و چه زمانی به پایان می رسد؟ 

ادامه ی مطلب را بخوانید...

ادامه مطلب...
30 January 21 ، 15:00 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰