آخرین و جدید ترین مطالب از دنیای کریپتوکارنسی, تکنولوژی و اقتصاد

۲ مطلب در ژانویه ۲۰۲۱ ثبت شده است

فواید کاشت مو به روش جدید را بدانید!

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

این روش کاشت مو، یکی از روش‌های جدید و بسیار مناسب است و از جهات مختلفی می‌توان به مزایای آن نگاه کرد. به عنوان مثال این روش در مقایسه با روش FUT که سال‌های پیش انجام می‌شد، هم از نظر زمان و هم از نظر دوره درمان بهتر عمل می‌کند. روش میکرو گرافت، که در آن گرافت های مو برداشته شده و در محل موردنظر کاشت می‌شوند، نتایجی بسیار طبیعی نیز به همراه دارد.

سرعت بالای این روش نیز یکی دیگر از مزایای آن است. اگر چه شما باید برای کاشت این نوع مو جلسات درمانی مختلفی را انجام بدهید اما هر جلسه 1 تا 2 ساعت طول خواهد کشید. زمان کاشت مو البته بستگی به نظر شما نیز دارد و شما می‌تواند یک دوره طولانی مدت را برای درمان موهای خود استفاده کنید. این روش رشد موها را تا بیشتر از 80 درصد بیشتر خواهد کرد.

ادامه مطلب...
30 January 21 ، 18:00 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

توقف نوسانات قیمت آهن و دلایل آن

به نقل از منابع معتبر, طی هفته ی گذشته، آن طور که پیش بینی ها صورت گرفته بود، با اینکه قیمت محصولات صادراتی منطقه در گزارشات نشریه Metal بولتن با کاهشی بود اما خبری از کاهش دیگر عوامل تاثیر گذار بر بازار مانند نرخ دلار نبود و عدم نبود تقاضا سبب تداوم رکود و حتی افت نسبی نرخ مقاطع طویل فولادی در بازار آزاد شد و اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که رکود کنونی حاکم بر بازار فولاد کشور تا چه زمانی ادامه دارد و چه زمانی به پایان می رسد؟ 

ادامه ی مطلب را بخوانید...

ادامه مطلب...
30 January 21 ، 15:00 ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰