امروز پس از چند روز در خدمت شما هستیم با یک پست اختصاصی و ترجمه شده از یک سایت عتبر انگلیسی در رابطه با "8 اسمارتفون برتر در سال 2014". با ما همراه باشید در ادامه مطلب...


8. اچ تی سی Desire Eye

اچ تس سی دیزایز Eye یک محصول "سورپرایز کننده" است! این محصول یک پرچمدار نیست، اما امکاناتی که ارائه می دهد بسیار نزدیک به یک پرچمدار است. این اسمارتفون، به همراه یک صفحه 5.2 اینچی اچ دی دوست داشتنی، رابط کاربری سنس 6، اندروید 4.4 کیت کت، به همراه آخرین تجربه HTC Eye برای تقویت دوربین همراه شده است. 

مهم ترین قابلیت این اسمارت فون، دوربین جلو (وبکم) 13 مگاپیکسلی اش است. به همراه یک فلش دوگانه. 

اما نکته ای که قابل توجه است، اینست که شما با هزینه ای کمتر، احساس یک پرچمدار را خواهید داشت. نه به کیفیت M8، اما صاحب یک گوشی خوش ساخت و جذاب خواهید شد. 


7. سونی اکسپریا زد3 کامپکت 

این محصول، یک محصول قدرتمند، زیبا و بسیار شیک است با اندازه متوسط، قدرت بالا و طراحی بسیار زیبا مخصوصا در رنگ سفید. برای هر کسی که دنبال یک محصول جمع و جور اما قوی می گردد. 

صفحه نمایش 4.6 اینچی اچ دی؛ خیلی هم جای افتخار ندارد، اما باتری آن به گفته سونی در حالت عادی 1 روز کامل، در  حالت ذخیره انرژی 3 روز و در بالاترین حالت ذخیره انرژی، 7 روز دوام می آورد، که بعد از موتورولا دروید توربو، رتبه دوم دوام باتری را در بین موبایل های دنیا دارد. 


6. ال جی G3

صفحه نمایش بزرگ 5.2 اینچی، اما در بدنه ای که گوشی های 5 اینچی در آن قرار دارند! ال جی در آخرین پرچمدارش، حاشیه دور صفحه نمایش را به حداقل رسانده. حدود 1.5 میلی متر از طرف چپ و راست. و زیر 1 سانتی متر در بالا و پایین. مهم ترین قابلیت این گوشی، رزولوشن بالای 2560x1440 آن است؛ که نتیجه آن، تراکم پیکسلی 538ppi شده است. 


5. موتورولا Moto X 2014 

موتورولا در سال 2014 محصول Moto X خودش را مجددا متولد کرد. نسل دوم موتو ایکس. تقویت شده تا صفحه نمایش 5.2 اینچی را به شما ارائه دهد. 

این گوشی به خوبی در دست می نشیند. و همه قابلیت ها را برای شخصی سازی دارد. 

سیستم عامل این دستگاه، اندروید است. اندروید خام و دستکاری نشده. 

اما بیایید کمی هم به نقاط منفی این دستگاه بپردازیم: دوربین پایین تر از حد انتظار و عدم وجود درگاه میکرو اس دی؛ که نا امیدمان کرد. 


4. سونی اکسپریا Z3

سونی در سری زد، هر بار با یک قابلیت قوی وارد  شده است. که هیچکدام کامل نبودند، اما خوشبختانه زد در نسل چهارم اش، یعنی Z3، به تکامل رسیده است. 

صفحه نمایش 5.2 اینچی، اندروید زیبا با تم سونی، بهترین های سونی تا به امروز در یک محصول. 

زد3 ضد آب، و قوی، همچنین کیفیت ساخت و طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. 


3. سامسونگ گلکسی نوت 4

در این ابر فبلت سامسونگ، از بهینه ترین رابط کاربری و هماهنگی عالی سختافزار و نرم افزار استفاده شده است. 

این فبلت به همراه S Pen تجربه ای بسیار عالی به شما میدهد، که عاشق آن خواهید شد! بهترین قدرت در بدنه ای پلاستیکی اما با قاب دور فلزی. 


2. اچ تی سی وان M8

اچ تی سی وان ام هشت، نسخه بهبود یافته اچ تی سی وان قدیم. باتری با دوام یک روز، حالت ذخیره انرژی قوی و قدرتمند، به همراه قابلیت های فراوان دوربین. 

همگی در یک محصول جمع و جور با بدنه فلزی با کیفیت. 


1. اپل آیفون 6

آیفون تا به امروز هیچوقت در رده بنده برترین ها، رتبه اول نداشته است، اما در آیفون 6، ماجرا فرق کرده است! طراحی کاملا جدید و نازک، نرم افزار غنی، سنسور اثر انگشت تقویت شده، و تعداد توسعه دهنده های بالا و ... این گوشی را به رتبه اول گوشی های برتر 2014 تبدیل کرده است. 


منبع: IRHowTo