گوگل در هفته‌های گذشته از نسخه‌ی بعدی اندروید با نام آب‌نبات‌ چوبی و با طراحی متریال آن پرده برداری کرد. شرکت‌های مختلفی ازجمله سامسونگ و سونی اعلام کردند که در هفته‌های آینده...

در ادامه مطلب شامل جزییات بیشتر و تصاویر با ما همراه باشید..

 اندروید 5 را به گوشی‌های خود می‌آورند و حتی جداولی برای زمان‌بندی این مورد منتشر کردند. حال تصویری به‌دست‌ آمده که نشان می دهد اچ تی سی در حال آماده کردن گوشی های اندرویدی خود برای اندروید 5 است. 

همان‌گونه که میدانیم شرکت‌های مختلف نسخه‌ی های اختصاصی از رابط کاربری خود را بر روی اندروید اعمال کرده، سپس آن‌ها را به گوشی‌های خود می‌رسانند.

رابط کاربری اچ‌تی‌سی با نام سنس در حال حاضر ازنظر بسیاری منتقدین و کاربران ساده‌ترین، زیباترین و درعین‌حال سریع‌ترین رابط کاربری اندرویدی با امکاناتی کافی است. امروز تصویری در فضای مجازی منتشرشده که خبر از آماده شدن آپدیت بعدی این شرکت مرتبط با طراحی متریال اندروید ۵ دارد. 

این اسکرین شات که ادعا می‌شود از صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی ام ۸ گرفته‌شده، نشان از اجرای اندروید ۵ بر روی آن دارد.طبق وعده‌ی اچ‌تی‌سی اندروید آب‌نبات‌چوبی نهایتاً بعد از ۳ ماه از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی توسط گوگل در قالب رابط کاربری سنس ۷ به ام ۸ خواهد آمد.بر همین اساس گوشی‌هایی که از سنس ۶ استفاده می‌کنند در قالب برنامه‌ی زمان‌بندی که به‌زودی اعلام خواهد شد می‌توانند به اندروید ۵ دسترسی پیدا کنند.

درهرحال به نظر می‌رسد آپدیت جدید نسس از نسخه‌ی ۵ اندروید و طراحی متریال آن بسیار الهام گرفته است که خبر خوبی مبنی بر تبعیت کردن سایر شرکت‌ها از این سبک طراحی دارد.به‌عنوان حرف آخر باید یادآوری کنیم تصویر فوق ممکن است جعلی بوده و صرفاً چکیده‌ی یک ذهن خلاق باشد، اما در صورت صحت آن باید در آینده‌ای نزدیک منتظر خبرهایی تازه درباره‌ی زمان انتشار سنس ۷ از طرف اچ‌تی‌سی باشیم.